16 Ekim 2014 Perşembe

Windows 7 ve Windows 8 RDP sorunu ile ilgili

Merhaba, (16/10/2014)

Bugün yaşadığım sorunu ve çözümü ile

Nedendir birlmiyorum ancak Microsoft, işletim sistemlerinde RDP protokolü üzerinden bağlantının 1 kullanıcı ile kısıtlanmasını sağlayacak biçimde yeni update yapmıştır. Eğer işletim sistemi üzerinden RDP ile kullanıcıları çalıştırıyorsanız, bugün gelen update sonrasında sıkıntı yaşamaya başlayacaksınız.


Yapılması gereken,

- Denetim masasına girmek
- "Program/Ekle Kaldır" üzerinden, güncellemeleri görüntülemek
- Eğer Windos 7 kullanıcısı ise "KB2984972" bu güncellemeyi kaldırması
- Eğer Windows 8 kullanıcısı ise "KB2973501" bu güncellemeyi kaldırması
- Bilgisayarın kapatıp açılması

sonrasında RDP bağlantılarınız geri gelecektir.

Özellikle, masaüstü paylaştıran ve bunu işletim sistemi üzerinden yapan kişilerin buna dikkat etmesi gerekiyor.

İyi günler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder